2.11.2012

Halloween kynnet vielä pyhäinpäiväksi!

Huomenna olis pyhäinpäivä eli monesti sillon Suomessa vietetään Halloweenia. Mulla on ollut tosin nämä Halloween kynnet melkein koko viikon. Mä halusin päästä käyttämään ihan ehdottomasti tuota China glazen Goulish glow lakkaa tänä Halloweenina, koska sitä vartenhan mä sen alunperin hankin. Näihin kynsiin pohjalle laitoin pari kerrosta Models ownin Utopiaa. Utopian päälle pari kerrosta Goulish glowta ja sitten kun olivat täysin kuivuneet niin heitin vielä päälle Flormarilta violetin crackle lakan. Tässä muutamia eri merkkien crackleja kokeiltuani mun on pakko todeta etten flormareitani vaihtaisi pois! Parhaimmat halkeilut ehdottomasti tällä merkillä. Ite kun tykkään että halkeilu on semmosta pientä mutta runsasta eikä mitään mielettömiä kraatereita. 

Mä oon joskus aiemminkin sanonut, etten oo mikään crakle lakkojen ystävä, mutta jostain syystä näille kynsille lämpesin sen verran kovin, että oon viihtynyt näissä kynsissä kohta viikon! Varsinkin nukkumaan mennessä kynsiä on hauska tuijotella kun ne hohtaa pimeässä. :D




Yritin kuvata kynsiä teille pimeässäkin, mutta taisin feilata aika sata nolla. :D En vain osaa! 


Ootteko te hankkineet pimeässä hohtavia lakkoja ja minkä kanssa tykkäätte sitä yhdistää?

Terkuin Tike

4 kommenttia:

  1. Oi vitsi haluisin kokeilla tollasta pimeessä hohtavaa :F
    Oon monesti meinannu ostaa crackle lakan, mut en sit oo vihtinykkää ku on muutenki nii vähän rahaa ja ku ne on aika kalliita :(

    http://jenna-smile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos teillä päin on jossain Tokmannia tai samaan ketjuun kuuluvia muita liikkeitä jotka myy näitä Kone Helsinki / Flormar lakkoja niin ne cracklet on tosi kivoja ja vieläpä edullisia. 2euroa crackle lakasta on mielestäni hyvä diili. :)

      Poista
  2. Mulla on joku color clubin uv valossa hohtava ja tykkään siitä! Mutta vielä en ole hommannut tuollaista pimeässä hohtavaa lakkaa.

    VastaaPoista
  3. Nää on kyllä ihanan yksinkertaiset :)
    Onneksi munki ghoulish glow on matkalla luoksini :D ..

    VastaaPoista