2.2.2013

Omistamani Golden Roset

Seuraavaksi esittelyyn eräs "halpislakkamerkki" eli Golden Rose. Tätä sai jokin aika sitten vielä Seppälöistä, mutta ovat ilmeisesti poistumassa tai poistuneet, sillä näitä on pitkään myyty lähes puoli-ilmaiseksi. Suosittelen siis hamsteroimaan, mikäli näitä vielä jossain myydään. Lisäksi näitä saa ainakin edullisesti ulkomailta Beautycosmetic -sivustolta. Tämä sijaitsee ilmeisestikin Bulgariassa, joten tullejakaan ei tarvitse pelätä täältä tilatessa. Itse en ole ko. sivustoa vielä kokeillut mutta ainakin Better Nail Day blogin Sissi on tehnyt Beautycosmeticsilta tilaamisesta tuton ja sen voit käydä vilkaisemassa TÄÄLTÄ. Kuvissa on vähän sekaisin keskenään sekä Golden Rose Matte Velvet lakkoja sekä pelkkiä Matte versioita. :)


10,  103, 101, 105
110, 106, 08, 01
Näissä Classics Metallic -lakoissahan ei virallisesti lue lainkaan, että olisivat Golden Rosen lakkoja, mutta salapoliisityö näin kuitenkin kertoo. Vasemmalta oikealle 11, 04, 10, 13.
Lisäksi Golden Rosen holot 119 ja 116
Mä oon ite kovin tykästynyt tähän merkkiin. Näissä on hinta-laatusuhde kohdallaan. Erityisesti nuo mattet ja matte velvetit on erinomaisia peittävyydeltään ja toimivat niin mattana kuin kiiltävänäkin. Ite käytän näitä monesti toisten ei niin peittävien lakkojen alla. Holoja en ole ehtinyt vielä kynnelle testata, mulla oli näitä kaksi hopeistakin mutta myin ne eteenpäin sillä hopeisia holoja mulla oli jo valmiiksi ihan liikaa. Näitten jäljelle jääneiden testailu odottaa aurinkoisia päiviä. :)

Onkos muut mieltynyt Golden Roseen?

PS. Nämä "Omistamani lakat" -postaukset on linkitettynä tuonne Kynsilakat -välilehdelle aina kunkin merkin kohdalle. Sieltä vilkaisemalla näette helposti mistä merkeistä löytyy jo postaus, jos jotain on jäänyt välistä. :)

4 kommenttia:

  1. Matte Velvetit on ihan parhautta! Omistan noista kaikki, paitsi ekan kuvan toisen vasemmalta. Ja taitaa mulla olla myös nuo molemmat Matte-lakat. Ja kaksi vasemman puoleista Classics Metallicia :)

    VastaaPoista
  2. Olen kanssa ostanut noi matta lakat ja classics metallilakat :) hyvin on hinta laatu suhde kohdallaan.

    VastaaPoista
  3. Tykkään ja omistan näistä joitain =) .Jos joskus päätät luopuu noista holoista halvalla ,nii ilmottele =)

    VastaaPoista
  4. Mulla on muutama Golden Rose, joita vielä ainakin mun lähi-Seppälän alelaarissa tosiaan löytyy, mutta pieni valikoima vain... Tosi hyviä ovat ainakin ne mun lakat leimaamiseen, kun olen kokeillut!
    http://www.nagelgroothandel.nl/ -sivulla (Hollannissa, ei myöskään tullivaaraa) myydään näköjään kanssa Golden Rosea. Tilasin sieltä vastikään uusia Golden Rose Holly Jewels -lakkoja, jotka eivät ole vielä tulleet. :)

    VastaaPoista