4.2.2013

Riveting + Nfu Oh 45

Kokeilemattomien laatikosta kynsille pääsi China Glazen Riveting ja päälle kaveriksi kokeilin hyvin samanväristä Nfu Ohn numeroa 45. Toimiva yhdistelmä mutta omaan makuun Nfu Oh ei oo lainkaan edukseen tässä, eikä nuo flakiet pääse esille. Myöskin mua vähän alkoi mietityttää mahtaako Riveting kuitenkaan olla lakka mua varten, mutta varmasti annan tälle toisen mahdollisuuden vielä myöhemmin. Jotenkin tämä saa mun sormet näyttämään tosi valkoisilta, mutta en tiedä miten toimisi ruskettuneella iholla. Toki tämä olis aivan huippulakka Halloweenia ajatellen. :)



 Mulla on teille myös kysymys. Oon aikeissa uudistaa tuota tunnistelistaa ja haluaisinkin kuulla teiltä, millaisia tunnisteita te haluaisitte käyttää ja mitkä olisi teille hyödyllisiä?


Tällänen pikapostaus tällä kertaa. :)


3 kommenttia:

  1. Ainakin se on hyvä, jos on lakkamerkkien mukaan on tunnisteita (siis. China glaze, opi, models own.. jne). Niinkuin sulla näyttää olevankin.

    VastaaPoista
  2. Kiva lakat! Ja sulla on muuten tosi ihanat kynnet bannerissa!!

    VastaaPoista
  3. Kauniit kynnet. Sopii kyllä hyvin halloween teemaan :)

    VastaaPoista