20.5.2014

Parit swatchit

Kuluva viikko on mennyt lähinnä yksivärisillä lakkauksilla. Käytiin syömässä lauantaina viime viikkosen synttäripäivän kunniaksi ja on varmaan eka kerta kynsiharrastuksen aloituksen jälkeen kun mulla ei ollut mitään ns. erikoisempaa kynsillä synttäripäivänä eikä tuollon lauantainakaan.


Synttärikynsille pääsi OPI:n Alcatraz... Rocks ja oon onnistunut saamaan tämän vihdoin ja viimein itselleni vaihtokaupan kautta. Tätä lakkaa oon himoinnut siitä asti, kun se on julkaistu, mutta aina syystä tai toisesta karsinut sen "kivempien" lakkojen tieltä tilauksista. Nyt oli siis sopiva tilaisuus korkata tämä lakka, kun ei ollut inspistä koristeluun. Tämä on semmonen lakka, joka on näyttävä yksistäänkin. Kuvissa on lakkaa useita kerroksia, sillä mä aina vähän lisäsin lakkaa, kun tuntu, että pinta kuluu sileämmäksi. :D Peittävyyden tällä kuitenkin saavuttaa 2-3 kerroksella riippuen kynsien pituudesta ja lakkakerrosten paksuudesta.



Toisessa swatchissa näette pitkään mulla kokeilemattomana pyörineen Essencen. Tein Kosmetik4lessille tilauksen viime vuoden elokuussa ja tämä lakka on siitä asti odottanut pääsyä kynsille. Ihan liian kauan näin upealle lakalle! En tiedä miten tämä on oikein helmerin syövereihin päässyt unohtumaan. Vaaleanvioletti lakka pinkillä shimmerillä, mikäs sen parempaa? Tämä peitti mun kynnet kolmella kerroksella. :) Oon viihtynyt näissä violeteissa jo lauantaista asti, mutta tänään kynnet otti sen verran koulussa osumaa, että täytys jotain uutta taas kehittää. :)

3 kommenttia: